מדיניות

החלפה – החזרה

על פי תקנות הגנת הצרכן-הלבשה תחתונה לרבות בגדי ים – אינה ניתנת להחזרה ו/או החלפה.

אנו באלמארי , מבצעות בדיקת איכות ותקינות של בגדי הים טרם המשלוח, כדי להיות בטוחות שהמוצר שנשלח אליך תקין לחלוטין.

אולם,  במידה וקיימת בעיה כלשהי עם קבלת המוצר / ומצבו , יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות של החברה עד 24 שעות מרגע קבלת המוצר ולדווח על התקלה בדרכים הבאות  –

טלפון – 052-8991904

אימייל – contact@almariebikinis.co.il

טופס צור קשר באתר

לאחר הדיווח אנו ננחה אותך ונתאם איתך הגעה עם המוצר אלינו ,כדי שנוכל לבדוק את המוצר ולתקן במידת הצורך.

 

ביטול עסקה 

  • אם ביצעת הזמנה וברצונך לבטלה, הדבר יתאפשר רק במידה והמוצר שהזמנת טרם נשלח.
  • ביטול ההזמנה לפני שליחת המוצר ללקוחה לא יגרור חיוב נוסף, ויוחזרו ללקוחה הכספים ששילמה בגין העסקה כולל דמי המשלוח. זיכוי כספי יינתן עפ״י האמור בחוק.

שירות לקוחות:

שירות הלקוחות של החברה ישמח לעמוד לרשותך בשעות הפעילות, במספרי הטלפון של החברה ובאמצעות הדואר האלקטרוני.